Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

ΤΟ ΔΑΚΡΥ...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

ΤΟ ΔΑΚΡΥ...

Είδα χθες στον ύπνο μου να μ' έχεις αγκαλιά
Ξύπνησα και δίπλα μου μονάχα ερημιά
Δάκρυ που κυλάς στο μαξιλάρι μου,
ζάλισε με ν' αποκοιμηθώ
Πως ξαπλώνει στο κρεβάτι πλάι μου
άλλη μια φορά να ονειρευτώ
Γέλαγες στον ύπνο μου με γέμιζες φιλιά
Ξύπνησα και δίπλα μου γελούσε η μοναξιά.
Δάκρυ που κυλάς στο μαξιλάρι μου,
ζάλισε με ν' αποκοιμηθώ
Πως ξαπλώνει στο κρεβάτι πλάι μου
άλλη μια φορά να ονειρευτώ....

δε μπορω να σβησω αυτες τις εικονες σου που εχω συνδεσει με αυτο το κομματι...δυστυχως εδω κ καιρο πονανε.....



2 σχόλια:

Unknown είπε...

kalhspera auta pou grafeis ...apoteloun mia skliri pragmatikotita...pou mastizei polles psyxes ...emena me aggi3e poli...sygxarithria ..synexise etsi..mia nea sou anagnosthria ...kalh sou nyxta :)

alma libre είπε...

ο αινσταιν ειχε πει πως η πραγματικοτητα ειναι και αυτη μια ψευδαισθηση...αν και πολυ επιμονη...
ισως φταιει αυτο που πληγωνει ολο και περισσοτερους..η επιμονη της!
θα ευχομουν καμια απο τις δυο να μην ενιωθε ετσι!αλλα μαλλον καπου θα τα ξαναπουμε...
καληνυχτα...
...και καλως ηρθες!