Τρίτη 21 Απριλίου 2009

ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ...

Get this widget Track details eSnips Social DNA



ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ...
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα
Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι' αυτό κι εγώ θα σας το πω...
Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία
Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ' την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις
Τραγούδι λέω δυνατά
ν' ακούσουν όλα τα παιδιά
ν' ακούσει η πολιτεία
κι απ' το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία
Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...
χιχιχιχιχιχιχι,στο υποσχεθηκα χθες!ειναι το αλλο κομματι που με κανει να θελω να βγω στους δρομους και να το φωναξω με οση δυναμη εχουν τα πνευμονια μου...ενας παλιατσος ειμαι εγω..τιποτα παραπανω...και μακαρι να βρεθει εστω και ενας να καταλαβει τι εννοω...τους συμπαθω τρελα ολους αυτους...αυτους που δεν κρατανε κακια σε κανεναν για οσα περνανε(ή ακομα καλυτερα αρνουνται τα πολλα και μενουν στα ουσιαστικα) και το μονο που θελουν ακομα ειναι να κανουν τα προσωπα γυρω τους να γελανε που ξερουν το μερος τους καλυτερα απο τον καθενα και τη μερα και τη νυχτα και στα καλα και στα κακα και στο κρυο και στη ζεστη...γιατι εκεινοι ειναι που εχουν την ψυχη τους πραγματικα και για παντα ελευθερη!!τι μεγαλειο να μπορεις να λες ενα τραγουδι-ή οτιδηποτε αλλο- να αλλαξεις εστω και εναν και να αποσυρεσαι ικανοποιημενος στο τελος της μερας..ολοι αυτοι ειναι καλλιτεχνες για εμενα ή καλυτερα ερασιτεχνες(με ολη τη σημασια εραστες της τεχνης αλλα πανω απο ολα της ζωης)...λοιπον καθε φορα που το ακουω θυμαμαι παντα εκεινο το κοριτσακι που το ελεγε στην μελωδια της ευτυχιας...ψηλο,λεπτο,με μακρια ισια ξανθα μαλλια και νομιζω πρασινα ματια...αγγελος κανονικος...αρκει για να φωτισει ο κοσμος μου και να φτερουγισει και παλι η ψυχη μου!!
τραγουδι λεω δυνατα να ακουσουν ολα τα παιδια..ενας παλιατσος ειμαι εγω...
καλη σας νυχτα!!!
και σε εσενα ενα τεραστιο γλυκο φιλι στα συννεφα!













4 σχόλια:

παλιατσος είπε...

μια καλημέρα στον Παλιάτσο φίλο μου...

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ολοι παλιατσοι ειμαστε σ,αυτην την κοινωνεια αλλοι κλαινε και γελουν και αλλοι κοιτουν με ειρωνεια.πολυ ευστοχη αναρτηση μπραβο

ΑΝΝΑ είπε...

Πάντα με μελαγχολούσαν οι παλιάτσοι. έκρυβαν μια μικρή θλίψη και στενοχώρια στο βλέμμα και στο πρόσωπο τους.... Όλοι παλιάτσοι είμαστε. Κρυβόμαστε πίσω όμως από ψεύτικα χαμόγελα.

Να είσαι καλά...

φιλιά

alma libre είπε...

καληνυχτα και μια ακομα πιο ομορφη μερα και σε εσενα παλιατσε!!


θαναση,ετσι ειναι ακριβως...μονο που δεν ειναι ολοι παλιατσοι..υπαρχουν και αυτοι που τους εκμεταλλευονται γιατι θεωρουνται εξυπνοι..μακαρι να το αναγνωριζαμε ολοι και να απλωναμε ο ενας στον αλλο το χερι..να εισαι καλα!!

κουκλα αυτο σκεφτομουν κι εγω παντα..καταλαβα ομως πως μονο εκεινοι που εχουν πληγες αντιλαμβανονται τις μικρες ευτυχιες και την αξια του γελιου γι αυτο και παλευουν για να το δουν εστω στους αλλους..το να κρυβεσαι πισω απο το χαμογελο ισως δεν ειναι τοσο κακο..δειχνει φοβο μην πληγωθεις...το να το κανεις με δολο και σκοπο να βλαψεις ειναι που πειραζει..και αυτη την κακια δε θα τη συναντησεις σε εναν γνησιο "παλιατσο"!!!
να εισαι και εσυ παντα καλα..
φιλακια!