Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Καλη χρονια...

Παλι εδω...καλη χρονια,χρονια πολλα και κυριως καλα σε ολους!ευχομαι να περασατε οσο μαγικοτερα γινοταν με αυτους που θελατε και αυτη η χρονια να ειναι η πιο γεματη αρχη της υπολοιπης ζωης σας..υγεια και χαρουμενες στιγμες..
ελειψα πολυ και δεν ξερω αν εχω επανελθει εδω "οριστικα"..δεν ειχα κεφι,διαθεση και χρονο αρκετες φορες να ταξιδεψω εδω...αισθανομουν πως δεν εχω να πω κατι και δεν υπαρχει και λογος στην τελικη..αφου δεν φτανουν εκει που θα ηθελα..η ζωη μου δεν εχει αλλαξει ολους αυτους τους μηνες πολυ(για να μην πω καθολου) και αυτο καπως με εκνευριζει αλλα περιμενω υπομονετικα για κατι συνταρακτικο..κατι που θα με πεταξει στα συννεφα και θα μου δωσει ζωη..δε ξερω τι..κατι!!για να ζησω και να μην υπαρχω μονο!σας παρακολουθουσα ολους παντως και τωρα στις γιορτες ενιωσα πως θελω να περασω να ευχηθω κ εγω με ολη μου την καρδια..
και παλι ευτυχισμενο 2010 λοιπον..με πολλα και τεραστια χαμογελα..κ αργα η γρηγορα θα τα ξαναπουμε!!
Υ.Γ1:ζεκια μου θυμαμαι που μου ειχες πει οτι το template μου ειναι χαλασμενο και πως εχεις ιδεες και γνωση απο αυτα..αν και οποτε μπορεις θα ηθελα τα φωτα σου...ξερεις νεος χρονος-νεα πνοη!!να εισαι καλα..
Υ.Γ2:αννουλα μου καλως επεστρεψες..και ναι μαλλον κατι συμβαινει με το timing μας..ειναι μερες τωρα που λεω να περασω μια βολτα και να που τελικα το σκεφτομασταν και οι δυο..ευχομαι και εσυ να εισαι ηρεμη και γεματη,διπλα σε αυτους που σου δειχνουν την αγαπη τους και χρειαζονται την δικη σου..φιλια πολλα..
εορταστικη καληνυχτα και για το 2010
βαθυ μου βλεμμα..