Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Γυρισμος??...

Μια ωρα τωρα,τουλαχιστον, χαζευω παλιες αναρτησεις δικες μου κ αλλων..λειπω ενα χρονο κ ισως να ξαναλειψω γιατι μπορει να μην εχω,ακομα,κατι να πω( ή να εχω τοσα,αλλα να μη βρισκουν διεξοδο)..σημερα ομως εχω μια αναγκη τεραστια να δω αν αυτα τα αγνωστα προσωπα ειναι εδω..αν και ποσο εχουν αλλαξει τα πραγματα σε αυτον τον κοσμο..νομιζω πως χρειαζομαι μια γνωμη απο ανθρωπους που δεν μπορουν παρα να ειναι αντικειμενικοι και να πουν την καθαρη τους αποψη χωρις δευτερες σκεψεις.το ενστικτο μου,βαραει καμπανακια.δε θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που το επαθα πια.ουτε αν στη συγκριση του "πεφτω μεσα ή οχι"κερδιζει το ναι ή το οχι..μπορει λανθασμενα λοιπον να θεωρω τα καμπανακια ασχημα,απο τη μεγαλη μου αναγκη να μην διαψευστω ξανα..

δε ξερω..

ειναι κανεις εδω??