Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Τον λενε,λεει,"ερωτα"!

Αποψε ηρθα να σου πω μονο πως χαρηκα που ειδα μια φιλη μου τοσο γεματη και χαρουμενη...το κουβαλουσε η αυρα της..φαινοταν στα ματια της,στον τροπο που μιλουσε...το ειχε τοσο αναγκη και τωρα ειναι ηρεμη και απλα ευτυχισμενη..μου μετεδωσε αυτο το χαμογελο που ειχε συνεχεια..και χαρηκα πολυ που βρηκε αυτο που εψαχνε..ισως μου εδωσε και μια ελπιδα??δε ξερω...οτι εστω και λιγοι ανθρωποι διαφερουν και αισθανονται οπως θα ηθελα κι εγω...αυτη τη νυχτα λοιπον θα ενιωθα κι εγω καλυτερα αν ηξερα πως ησουν εκει με καποιο τροπο διπλα μου...πως ξερεις ακριβως καθε μου σκεψη...πως ΥΠΑΡΧΕΙΣ...
τι παραξενο πραγμα η αγαπη!τι περιεργο πραγμα ο ερωτας!μπορει να σου δωσει φτερα απο το πουθενα..να σε παει πανω απο τα συννεφα..να γινεις παλι παιδι...θυμηθηκα παλι κατι που ειχα διαβασει..ειδες?μου το εχεις κανει συνηθεια!
ειμαι σιγουρη πως θα συμφωνησεις..αλλωστε με αυτο πορευτηκες..-με αυτο πορευομαι-με την αναλογη φραση της χαρουλας:"ερωτευτειτε με οποιοδηποτε τιμημα!"ακου:
"Την έχει αράξει άνετος και ωραίος μέσ' την ψυχή μου. Που και που ρίχνει κανέναν υπνάκο, έτσι για να κρατιέται, λέει,
δυνατός και ακμαίος. «Τι' σαι συ ρε παιδί μου;», τον ρώτησα, «Τι παριστάνεις μέσα μου;».
«Είμαι το χάπι για την αθανασία της ψυχής σου», έτσι μου' πε. «Δίνε», μου λέει, «δίνε με πάθος την ψυχή σου σ' ότι κάνεις.
Κοίτα τους ανθρώπους στα μάτια, άγγιξέ τους, αγάπα τους μέχρι να πονέσεις, αφέσου στο σωτήριο κλάμα σου..και μην φοβάσαι.
Η συγκίνηση είναι η περιουσία της ψυχής σου. Αυτή την κάνει αθάνατη». Αυτά μου'πε, αυτά σου λεω. Τον λένε λέει «έρωτα» και δεν είναι
ποτέ απών. Που και που μόνο ρίχνει κανέναν υπνάκο, έτσι για να κρατιέται δυνατός κι ακμαίος.."
-ετσι κι εσυ..την εχεις αραξει μεσα μου..μονο που δεν κοιμασαι ποτε..παντα σε σκεφτομαι..κριμα που δεν μπορεις πλεον να το μαθεις!-
σε αφηνω να ξεκουραστεις πητερ παν!!εγω παρα το χαμογελο που εχω ζωγραφισμενο για τη φιλη μου..οπως παντα βυθιζομαι στη μελαγχολια της φυσης μου,στις αναμνησεις που τις νοσταλγω καθε μερα περισσοτερο στο δικο σου μοναδικο και διαπεραστικο βλεμμα,σε καποια αλλα ματια που με εχουν φυλακισει και δε μπορω να αφησω πισω μου και στα λαθη που δε διορθωνονται...
ο χρονος ειναι ο χειροτερος γιατρος...(τρυπες)
καληνυχτα θα σου λεω μεχρι να ξημερωσει...

3 σχόλια:

tantoguanto είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ,ΑΠΑΙΧΤΟ!!!
ΥΠΟΚΛΗΛΟΜΑΙ ΣΤΗ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΟΙΗΤΗΚΟΤΗΤΑ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ???
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!
ΜΕ ΛΙΓΗ ΔΟΣΗ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΟΡΜΟΝΩΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ!!!!

tantoguanto είπε...

Αμάν απο την σούρα πού είχα χθές βράδυ σε τρέλλανα στη ανορθογραφία.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

alma libre είπε...

καλημερα και καλη βδομαδα και σε εσενα!!ελπιζω η σουρα να μην ειχε αλλες παρενεργειες σημερα!!οσο για αυτο που εγραψα..δε ξερω τι να πω..νιωθω αμηχανια με τοσα κοπλιμεντα...ειναι ομως συγκινητικο να αγγιζουν κι αλλους τα δικα μου συναισθηματα...σε ευχαριστω..αν ποτε μαθω για το θεο θα σε ενημερωσω...
καλα να περνας!!