Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

ΓΕΛΑ ΜΟΥ...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

ΓΕΛΑ ΜΟΥ...
Πρώτη φορά στα μάτια σου το δάκρυ είδα,
κι ειλικρινά λυπήθηκα πολύ
τα μάτια σου μια παιδική ασπίδα
τα χασα και νιωσα μικρό παιδί
τα χασα και νιωσα μικρό παιδί
Γέλα μου όπως και χθες
Γέλα μου
στα μάτια σου δεν θέλω άλλα δάκρυα
Γέλα μου όπως και χθες
Γέλα μου
και πάρε με από δω
και πάρε με από δω
σ' άλλο πλανήτη σ'άλλη γη μακρυά!
Γέλα μου...
Είναι στιγμές που χάνομαι μαζί σου
χάνω τον χρόνο, δε τη νιώθω τη στιγμή
στο προσωπό σου βλέπω καποια θλίψη
σαν να την χάνεις μια για πάντα τη ζωή
σαν να την χάνεις μια για πάντα τη ζωή
Γέλα μου όπως και χθες
Γέλα μου
στα μάτια σου δεν θέλω άλλα δάκρυα
Γέλα μου όπως και χθες
Γέλα μου
και πάρε με από δω
και πάρε με από δω
σ' άλλο πλανήτη σ'άλλη γη μακρυά!
Γέλα μου...

απο τα ελαχιστα που μου αρεσαν τοσο σε αυτο το στυλ..απο μικρο παιδι το λατρευα και με εκανε να κλαιω και η μελωδια του και οι στιχοι του..που να φανταζομουν πως θα ερχοταν η στιγμη που θα ενιωθα τα λογια αυτα στο κορμι μου..να με κομματιαζουν..και να σε φερνουν οπως ολα γυρω μου ξανα και ξανα στο μυαλο..ειμαι σχεδον σιγουρη οτι αν το ηξερες θα το αγαπουσες και εσυ...αλλωστε σου ταιριαζει τοσο πολυ..

αα!να ξερεις πως τα ματια σου θα ειναι παντα μια παιδικη ασπιδα για εμενα κι ας τα εχασα..κι ας μη τα ξαναδω κι ας ειχαν αυτη τη θλιψη"σα να τη χανεις μια για παντα τη ζωη".....................................................................................................