Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ...
Κοντά στα κύματα θα χτίσω το παλάτι μου
Θα βάλω πόρτες μ' αλυσίδες και παγώνια
Και μες στη θάλασσα θα ρίξω το κρεβάτι μου
γιατί κι οι έρωτες μου φάγανε τα χρόνια
Να κοιμηθώ στο πάτωμα να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα που γίνονται κομμάτια
Ξυπνώ μεσάνυχτα κι ανοίγω το παράθυρο
κι αυτό που κάνω ποιος σου το' πε αδυναμία
Που λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο
και βρίσκω ανάπηρο τον κόσμο στα σημεία
Να κοιμηθώ στο πάτωμα να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα που γίνονται κομμάτια...

5 σχόλια:

Unknown είπε...

xaris ale3iou ...to kommati ..alla o erotas opos kai h eutyxia einai mono omorfes stigmes kai o ponos einai glykos gia auto otan ena dystixhma einai agiatreuto ,sofia einai na to 3exaseis...to idio isxieei kai gia mena giati kai ego hmoun kapote monimos katoikos tou patomatos ...sou stelno thn kalhmera mou apo thn omorfh kai xiotismenh bratislava...P.S an breis ekfrasthka la8h einai logo dysle3ia

alma libre είπε...

η αλεξιου ειναι η αγαπημενη μου και ναι το εχει πει εκπληκτικα και εκεινη...ισως να εχεις δικιο..παντως εχει να κανει και με τον χαρακτηρα μου..δε θελω να ξεχναω ακομα κι αν αυτο με κανει να βρισκομαι στο πατωμα συνεχεια..ενω με βουλιαζει με κανει να νιωθω ζωντανη και πως τουλαχιστον κατι εδωσα ακομα κι αν δεν πηρα!
καλο βραδυ απο την κρυα αθηνα!
ps:μου αρκει που εκφραζεσαι απο την ψυχη σου...αυτο ειναι το εισιτηριο σου για το ταξιδι μου...

zekia είπε...

σε όλες τις αρρώστιες ο πόνος είναι το μόνο πράγμα που σου δείχνει οτι είσαι ακόμα ζωντανός. Αν σταματήσεις να νιώθεις τελειωσες.

tantoguanto είπε...

"μονο με την καρδια βλεπεις καλα,την ουσια τα ματια δεν την βλεπουν..."Γιατι καλή μου δεν ακολουθείς το απόφθευγμα που έχεις αναρτήση στο blog σου.
Καλημέραααααα!

alma libre είπε...

zekia μου,αυτο πιστευω κι εγω...οι οποιες "αρρωστιες" ειναι ο μοναδικος θησαυρος μας...η κρυφη δυναμη μας!


tantoguanto,δυστυχως τις περισσοτερες φορες ετσι σε πληγωνουν...δε σημαινει οτι αυτο μου αλλαζει μονοπατι..το αγαπημενο μου παραμυθι ακολουθω στην πορεια μου για αυτο κ το "πατωμα" ειναι πολλες φορες ο χωρος μου..αλλωστε εκει δεν συναντιουνται οι ανθρωποι που βλεπουν με την καρδια??
καλημερα!!